כאשר אנחנו בונים אתר אינטרנט למנעולן , אינסטלאטור, זגג וכו' ניצב בפנינו אתגר לא קטן – כיצד להפוך מקצוע שנתפס בדרך כלל כאפור ומשעמם לייצוגי ואטרקטיבי?
הטיפ הראשון שחשוב לזכור הוא שמדיה עשירה כמו תמונות וקטעי וידאו יכולה לתרום לא מעט במידה ומשתמשים בה בכמות ובמינון הנכונים. כמובן שבהקשר הזה חשוב לשמור על אסתטיות מינימאלית, לא להשתמש בצבעים בוהקים מדי רק על מנת להעביר מסר פרסומי וכו'.
טיפ שני – מכיוון שקשה לכתוב טקסט ארוך על פריצת מנעול או החלפת זכוכית בחלון, עדיף להשתמש במשפטים קצרים וממצים אשר יעבירו את המסר העיקרי של בעל העסק. " אריק מנעולים – אפשר לישון בשקט " הוא דוגמה למשפט כזה. גם אם תכתבו "טיפים מקצועיים", לא בטוח שהם יעניינו את הקורא והרשת בכל מקרה מוצפת במידע כזה, כך שהיתרונות מבחינת גוגל גם כן מוטלים בספק.
טיפ שלישי – הנעה לפעולה – נדוש נדוש, אבל תמיד חשוב לצרף במידת האפשר את הטריגר לפעולה, משפט תמונה או אפילו מספר טלפון אשר ימוקמו בצורה בולטת בכל דפי האתר. למה בכל דפי האתר? מי שמחפש בעל מקצוע לא תמיד ימשיך לגלוש בתוך דפים אחרים מעבר לזה אשר אליו הגיע דרך מנוע החיפוש (בשונה מהרבה מאוד אתרים אחרים). זו הסיבה שנרצה להזכיר לו בכל דף באתר שהוא יכול ליצור קשר עם בעל העסק ממש ברגע זה.
טיפ רביעי – שיתוף פעולה עם אתרים אחרים : את מה שלא תמיד נרצה לכלול באתר עצמו (סעיף שני), עדיין מאוד יכול להיות שנרצה לשלב באתר אחר כמו אתר מדריכים או אתר מאמרים. קהל היעד של האתרים האלו פתוח יותר לסוג כזה של מידע. זו דרך טובה להגדיל את מעגל החשיפה לאתר וגם כאן תמיד מומלץ להשתמש במדיה עשירה במידה ואפשר.
וטיפ אחרון – דווקא מכיוון שמדובר בבעלי מקצועות אשר זקוקים לשירותים שלהם לעיתים קרובות בשעת צרה, חשוב לא להזניח את ערוצי השיווק והפרסום האחרים. להרבה מאוד אנשים עדיין קל יותר להסתכל על הפלייר המודבק על המקרר מאשר לחפש באינטרנט...